21 VII 2016 (czwartek)- Centralny Punkt Wydarzeń: Miasteczko Ruchu Drogowego

1. Śniadanie u rodzin.

2. 9:00 – 11:00 – modlitwa w parafiach: Msza św., katecheza.

3. 11:00 – 11:30 – drugie śniadanie w parafiach.

4. 11:30 – 14:00 – dzieła miłosierdzia:

  • Warsztaty artystyczne z wychowankami z Domu Dziecka,
  • Wizyta w Hospicjum,
  • Bieg miłosierdzia ulicami miasta- na rzecz wybranej Fundacji,
  • Warsztaty z duszpasterstwem Effatha lub oglądanie przygotowanej przez nich pantomimy,.

5. 14:00 – 16:00 – wydawanie obiadu w wyznaczonym miejscu (np. na Miasteczku).

6. 16:00 – 19:00 – zwiedzanie miasta:

  • Spacer po Oławie z przewodnikiem (wieża ratuszowa, kościoły, sala rycerska),
  • Rejs statkiem po Odrze (Marina Oława),
  • Wycieczka rowerowa,
  • Gra terenowa po mieście przygotowana przez harcerzy,

7. 19:00 – 20: 00 – powrót do rodzin, przygotowanie do wieczornej integracji.

8. 20:00 – 22/ 23:00 – wspólne ognisko i zabawy integracyjne przy nim.

22 VII 2016 (piątek)

1. Śniadanie u rodzin.

2. 9:00 – 11:00 – modlitwa w parafiach: Msza św., katecheza.

3. 11:00 – 11:30 – drugie śniadanie w parafiach.

4. 11:30 – 16:00 – wyjazd do Wrocławia i zwiedzanie miasta.

5. 16:00 – 18:00 – posiłek wydawany w pobliżu „Mercy Fest”.

6. 17:00 – 19:00 – „Mercy Fest”.

7. 19:00 – 21:00 – powrót i kolacja u rodzin.

8. 21:00 – 24:00 – Droga Krzyżowa ulicami miasta i Adoracja według potrzeb uczestników.

23 VII 2016 (sobota)

1. Śniadanie u rodzin.

2. Udział w programie dla Wrocławia: zgodnie z informatorem.

24 VII 2016 (niedziela)

1. Śniadanie u rodzin.

2. Msza św. w parafiach razem z rodzinami (według planu parafialnego).

3. Obiad u rodzin w parafii.

4. 15:00 – 21:00 – festyn na stadionie miejskim dla wszystkich uczestników:

  • 15:00 – 15:30 – powitanie uczestników, gości, sponsorów, zabranie głosu przez burmistrza,
  • 15:30 – 16:00 – występ „Apostolskich Nutek”,
  • 16:00 – 18:00 – udział w wydarzeniach rekreacyjno – sportowych na stadionie lub basenie:
    • Sztafeta pływacka,
    • Mecz mini piłki nożnej,
    • Mecz siatkówki,
    • Przeciąganie liny,
    • + inne konkurencje
  • 18:00 – 19:30 – prezentacja grup narodowych,
  • 19:30 – 20:00 – ogłoszenie wyników i wręczenie nagród za udział w konkursach sportowych,
  • 20:00 – 20:30 – występ scholi parafialnej,
  • 20:30 – 21:30 – koncert Magdy Anioł,
  • 21:30 – 21:45 – pokaz sztucznych ogni,
  • 21:45 – 22:00 – zakończenie imprezy.

25 VII 2016 (poniedziałek)

1. Śniadanie u rodzin.

2. 8:30 – pożegnanie grup w parafiach, przejazd grup do Trzebnicy lub do Krakowa.