21 VII 2016 (czwartek)- Centralny Punkt Wydarzeń: Miasteczko Ruchu Drogowego
1. Śniadanie u rodzin.
2. 9:00 – 11:00 – modlitwa w parafiach: Msza św., katecheza.
3. 11:00 – 11:30 – drugie śniadanie w parafiach.
4. 11:30 – 14:00 – dzieła miłosierdzia:
- Warsztaty artystyczne z wychowankami z Domu Dziecka,
- Wizyta w Hospicjum,
- Bieg miłosierdzia ulicami miasta- na rzecz wybranej Fundacji,
- Warsztaty z duszpasterstwem Effatha lub oglądanie przygotowanej przez nich pantomimy,.
5. 14:00 – 16:00 – wydawanie obiadu w wyznaczonym miejscu (np. na Miasteczku).
6. 16:00 – 19:00 – zwiedzanie miasta:
- Spacer po Oławie z przewodnikiem (wieża ratuszowa, kościoły, sala rycerska),
- Rejs statkiem po Odrze (Marina Oława),
- Wycieczka rowerowa,
- Gra terenowa po mieście przygotowana przez harcerzy,
7. 19:00 – 20: 00 – powrót do rodzin, przygotowanie do wieczornej integracji.
8. 20:00 – 22/ 23:00 – wspólne ognisko i zabawy integracyjne przy nim.
22 VII 2016 (piątek)
1. Śniadanie u rodzin.
2. 9:00 – 11:00 – modlitwa w parafiach: Msza św., katecheza.
3. 11:00 – 11:30 – drugie śniadanie w parafiach.
4. 11:30 – 16:00 – wyjazd do Wrocławia i zwiedzanie miasta.
5. 16:00 – 18:00 – posiłek wydawany w pobliżu „Mercy Fest”.
6. 17:00 – 19:00 – „Mercy Fest”.
7. 19:00 – 21:00 – powrót i kolacja u rodzin.
8. 21:00 – 24:00 – Droga Krzyżowa ulicami miasta i Adoracja według potrzeb uczestników.
23 VII 2016 (sobota)
1. Śniadanie u rodzin.
2. Udział w programie dla Wrocławia: zgodnie z informatorem.
24 VII 2016 (niedziela)
1. Śniadanie u rodzin.
2. Msza św. w parafiach razem z rodzinami (według planu parafialnego).
3. Obiad u rodzin w parafii.
4. 15:00 – 21:00 – festyn na stadionie miejskim dla wszystkich uczestników:
- 15:00 – 15:30 – powitanie uczestników, gości, sponsorów, zabranie głosu przez burmistrza,
- 15:30 – 16:00 – występ „Apostolskich Nutek”,
- 16:00 – 18:00 – udział w wydarzeniach rekreacyjno – sportowych na stadionie lub basenie:
- Sztafeta pływacka,
- Mecz mini piłki nożnej,
- Mecz siatkówki,
- Przeciąganie liny,
- + inne konkurencje
- 18:00 – 19:30 – prezentacja grup narodowych,
- 19:30 – 20:00 – ogłoszenie wyników i wręczenie nagród za udział w konkursach sportowych,
- 20:00 – 20:30 – występ scholi parafialnej,
- 20:30 – 21:30 – koncert Magdy Anioł,
- 21:30 – 21:45 – pokaz sztucznych ogni,
- 21:45 – 22:00 – zakończenie imprezy.
25 VII 2016 (poniedziałek)
1. Śniadanie u rodzin.
2. 8:30 – pożegnanie grup w parafiach, przejazd grup do Trzebnicy lub do Krakowa.